Facebook
Relacja z Klientem
Facebook jest jednym z najpopularniejszych kanałów social media. Dzięki niemu współtworzysz relację Twojej marki z klientem. Co ważne,
prowadzenie fanpage na Facebooku to nie tylko publikacja postów. Pracując nad stroną istotna jest strategia komunikacji marketingowej, która powinna być zbudowana w oparciu o wyznaczone cele. Dlatego ważne jest powierzenie swojej strony profesjonalistom, którzy zbudują storytelling wokół Twojej marki, dobiorą odpowiednie linie narracyjne oraz opracują w razie potrzeby
kampanię reklamową na Facebooku. Narzędzie Facebooka pozwala na precyzyjne dobranie grupy docelowej, a odpowiednio opracowaną kreacja pozwala na osiągnięcie zamierzonych celów czy to zwiększenia świadomości marki czy celów sprzedażowych. Warto nadmienić, że komunikator Facebook nierzadko jest pierwszym i najszybszym kontaktem klienta z firmą, dlatego odpowiednio szybka reakcja i profesjonalizm odgrywają kluczową rolę, szczególnie w “sytuacjach kryzysowych”.
Jakie korzyści daje obecność Twojej firmy na Facebooku:
- Zwiększa rozpoznawalność Twojej marki
- Zyskujesz dodatkowo kanał do obsługi klientów
- Zwiększenie sprzedaży produktów czy usług
- Zyskujesz nowe kontakty/leady
- Zwiększysz ruch na stronie firmowej www