Social media
Przeciętny użytkownik internetu spędza średnio 2 godziny 23 minuty dziennie przeglądając kanały Social Media.
Jak zatem stworzyć fanpage, który przyciągnie rzesze fanów?
Jak przełożyć fanów na lojalnych klientów?
-
Media społecznościowe stały się ważną częścią działań marketingowych. Budują wizerunek firmy oraz pozwalają na żywą interakcję z konsumentem. Dobrze opracowana strategia komunikacji oraz prawidłowe prowadzenie social media przyczyniają się do pozyskania większej liczby konwersji i rozwoju Twojego biznesu.
Nasze działania w ramach prowadzenia fanpage w social media mają bezpośredni wpływ na:
- wzrost liczby osób lubiących i obserwujących profil,
- zwiększenie zaangażowania użytkowników,
- budowanie rozpoznawalności marki, a tym samym pozycjonowanie strony www.
-
Każdy kto zarządza swoją firmą wie jak pracochłonne jest szefowanie fanpagem: konfiguracja konta, opracowanie strategii, stworzenie harmonogramu, prowadzenie działań, utrzymywanie stałej komunikacji z fanami i reklama. A doba ma tylko 24 godziny. Dlatego też warto powierzyć prowadzenie strony firmowej na social media specjalistom a Ty możesz w pełni poświęcić się swojej działalności. Od Ciebie zależy jak zagospodarujesz swój czas.
Co zyskujesz, powierzając prowadzenie fanpage'a?
- cenny czas - nie bez przyczyny mówi się, że czas to pieniądz, w czasie kiedy będziemy prowadzić Twój fanpage, Ty masz czas na prowadzenie swojej firmy
- indywidualnie opracowaną strategię komunikacji – spójną z misją i wizją Twojej firmy; tylko prawidłowo skonstruowana strategia, pozwoli osiągnąć Twojej firmie założone cele
- zoptymalizowanie fanpage’a do potrzeb Twojej firmy – fanpage będzie wyglądał przejrzyście z dobrze opracowanymi liniami narracyjnymi; będzie użyteczny i atrakcyjny dla odwiedzających go osób
- profesjonalnie opracowany harmonogram działań - dzięki czemu Twoi Klienci będą na bieżąco z działaniami podejmowanymi w Twojej firmie
- raport z działań - w pełni mierzalny
- technologiczną przewagę nad konkurencją – specjaliści na bieżąco śledzą nowości w branży social media
- ścieżkę dostępu do nowych Klientów – szczególnie za pomocą systemu reklamowego Facebooka jesteśmy w stanie dokładnie zdefiniować grupę Twoich odbiorców i opracować dedykowaną dla nich kampanię reklamową, co wpływa na rozpoznawalność marki i sprzedaż produktów czy usług
Czy obecność we wszystkich kanałach społecznościowych jest konieczna?
Zbadamy gdzie są aktywni Twoi potencjalni klienci i wskażemy, który kanał będzie dla Twojej firmy efektywny.
-
Facebook
Relacja z klientem
Facebook jest jednym z najpopularniejszych kanałów social media. Dzięki niemu współtworzysz relację Twojej marki z klientem. Co ważne, prowadzenie fanpaga’e na facebooku to nie tylko publikacja postów. Pracując nad stroną istotna jest strategia komunikacji marketingowej, która powinna być zbudowana w oparciu o wyznaczone cele. Dlatego ważne jest powierzenie swojej strony profesjonalistom, którzy zbudują storytelling wokół Twojej marki, dobiorą odpowiednie linie narracyjne oraz opracują w razie potrzeby kampanię reklamową. Narzędzie Facebooka pozwala na precyzyjne dobranie grupy docelowej, a odpowiednio opracowaną kreacja pozwala na osiągnięcie zamierzonych celów czy to zwiększenia świadomości marki czy celów sprzedażowych. Warto nadmienić, że komunikator Facebook nierzadko jest pierwszym i najszybszym kontaktem klienta z firmą, dlatego odpowiednio szybka reakcja i profesjonalizm odgrywają kluczową rolę, szczególnie w “sytuacjach kryzysowych”.Jakie korzyści daje obecność Twojej firmy na Facebooku:
- Zwiększa rozpoznawalność Twojej marki
- Zyskujesz dodatkowo kanał do obsługi klientów
- Zwiększenie sprzedaży produktów czy usług
- Zyskujesz nowe kontakty/leady
- Zwiększysz ruch na stronie firmowej www
-
Instagram
Najważniejszy jest obraz
Jak dotrzeć do naszych odbiorców, którzy są zabiegani? Najprostszym i najszybszym komunikatem jest obraz, piękne - zapadające w pamięci zdjęcie. Dodatkowo wsparte właściwymi # hashtagami pokaże się zainteresowanym tematyką. Zdecydowanie zachęcamy do tworzenia relacji z działań podejmowanych w Twojej firmie, pokazuj co robisz i gdzie jesteś. Pochwal się nagrodami i organizowanymi eventami. Inspiruj i angażuj swoich odbiorców. Pomożemy Ci stworzyć oryginalny przekaz w oparciu o starannie opracowaną strategię.Co daje obecność Twojej marki na Instagramie?
- zwiększa popularność Twojej marki online
- wzmacnia więzi z istniejącą już bazą klientów
- kreowanie oryginalnego wizerunku firmy
- integrację konta reklamowego z Facebookiem
- atrakcyjną formę reklamy w kontakcie z młodszymi użytkownikami
- dotarcie do nowych użytkowników za pomocą spersonalizowanych hashtag’ów
-
Linkedin
B2B
LinkedIn to międzynarodowa platforma dla profesjonalistów. To idealne miejsce do budowania marki osobistej oraz prowadzenia strony swojej firmy, co wiąże się z prezentowaniem osiągnięć i pozyskiwaniem kontaktów biznesowych. Marketerzy i rekruterzy potwierdzają, że prowadzenie profilu LinkedIn jest podstawowym źródłem informacji o marce. Ponadto znajdziesz tutaj specjalistów różnych dziedzin oraz osoby zarządzające, czy to dla poszerzenie swojego zespołu czy nawiązania owocnych kontaktów biznesowych.
Dlaczego warto?
- Tworzysz profesjonalną wizytówkę Twojej firmy
- Budujesz wizerunek marki jako eksperta w swojej dziedzinie
- Twój content trafia do wartościowej grupy odbiorców, często osób decyzyjnych co wpływa na podjęcie owocnej współpracy
- Zyskujesz nowe kontakty biznesowe
- Budujesz pozytywny wizerunek pracodawcy
- Wspierasz proces rekrutacji
- Pracownicy stają się ambasadorami Twojej marki